Géén boekingskosten

Hosteria La Casa de Eugenia

ArgentinieArgentinieSan Martin de los Andes

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hosteria La Casa de Eugenia voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Hosteria La Casa de Eugenia

• 9Tiny en Nel01-03-2011

Heel mooi van buiten en binnen en toch huiselijk,

Hosteria la Casa de Eugeniais een prachtig hotelletje. Helemaal blauw van buiten, maar het is toch heel passend. Ook de binneninrichting van de 2 lounges, de sfeervolle ontbijtkamer, de faciliteiten (gratis internet en een leuk zwembad) zijn prachtig We kwamen door de hobbelige (gravel)wegen naar San Martin de los Andes, waar je gemiddeld de 30 km nauwelijks haalt, pas om 18.00 uur doodmoe in dit hotel aan. De fut om nog buiten het hotel te gaan eten was weg (het hotel is van het tpe B & B). Men maakte vervolgens op ons verzoek een pannetje soep klaar en wat sandwiches, met appeltaart toe, dit alles met een lekker glas wijn. Het smaakte des te lekkerder. Een voorbeeld van de gastvrijheid in dit hotel van de eigenaar en zijn staf. Ook de kamer is lekker groot en liggen allemaal op de begane grond, zodat je lekker een raam open kunt slapen. Ik heb begrepen, dat deze hosteria "slechts" 3 sterren "rijk" is. Dat vonden we veel te laag. Het moeten er minstens 4 sterren zijn

Hotel Hosteria La Casa de Eugenia info

• Adresgegevens