Aparthotel Entrepiedras

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag26°10°

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Aparthotel Entrepiedras

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Entrepiedras in San Luis - Villa Merlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Entrepiedras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.