Bed and Breakfast
9,3

1 review over Bed and Breakfast Casa Hernandez in het Nederlands

Een droomplaats met een goeie service.

Bart Sieuw
8-12-2009

Casa Hernandez was de beste halte die ik in mijn Argentijnse rondreis had. Ik ben er 2 nachten verbleven had had dolgraag wat langer gebleven. De warme hartelijke ontvangst van Alex en Rykje,de mooie kamers,het heerlijke ontbijt(met zelf gebakken brood van Rykje),de mooie tuin met zwembad,...maakt dat ik bij mijn volgende bezoek aan Salta,zeker terugkeer naar de Casa Hernandez.

Bedankt Alex en Rykje. Hasta luego.

Bart,Menen(België)

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Hernandez in San Lorenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Hernandez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.