Bed and Breakfast
9,3

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Hernandez in het Nederlands

Alsof je bij vrienden logeert

Ann Wieckardt
12-8-2014

Wij hebben een super vakantie gehad! Een prachtige 3 persoonskamer, iedere morgen een heerlijk ontbijt. Excursies en uitstapjes werden op verzoek helemaal uitgezocht en geregeld. In San Lorenzo zijn veel leuke restaurantjes, een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

"lekker thuis komen"

Fam.klaver
28-12-2011

Hier voel je je meteen thuis! Lieve, behulpzame mensen die alles voor je doen....zelfs de hele bautycomplex reserveren. Heerlijke kamers, goed ontbijt. Rijkje en Alex nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Hernandez in San Lorenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Hernandez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.