Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Casa Hernandez

• 10Esther&Maarten16-02-2016

Geweldig!

In augustus hebben wij in totaal 5 nachten overnacht in Casa Hernandez en het was in 1 woord geweldig! Alex en Rijkje hebben hart voor de zaak en zijn ontzettend gastvrij. Voor alle vragen kan je bij ze terecht. Ook de kamer was schoon, ruim en had een mooi uitzicht op de tuin. Ik zou geen nadeel kunnen opnoemen. Relaxen in de tuin aan het zwembad en binnen 15 minuten in de Salta. Ga zeker naar Casa Hernandez!

• 10Ann Wieckardt12-08-2014

Alsof je bij vrienden logeert

Wij hebben een super vakantie gehad! Een prachtige 3 persoonskamer, iedere morgen een heerlijk ontbijt. Excursies en uitstapjes werden op verzoek helemaal uitgezocht en geregeld. In San Lorenzo zijn veel leuke restaurantjes, een echte aanrader!

• 0Fam.klaver28-12-2011

"lekker thuis komen"

Hier voel je je meteen thuis! Lieve, behulpzame mensen die alles voor je doen....zelfs de hele bautycomplex reserveren. Heerlijke kamers, goed ontbijt. Rijkje en Alex nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 8Gabrielle Meester21-10-2011

Een heerlijke bed and breakfast

De zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren komen uit Nederland en hebben hier een zeer relaxte plek om uit te rusten, vlabij de stad Salta. Ze geven heel veel tips voor de omgeving en denken met je mee wat je zoals kunt doen. In San Lorenzo zitten een aantal prima restaurantjes en met de bus (buskaart word je bij aankomst door de eigenaren overhandigd) zit je zo in Salta. Een echte aanrader.

• 8johnstiller20-11-2010

meer voor rust dan voor actie

De ontvangst en de verzorging zijn uitmuntend. De ligging nodigt niet uit tot veel actie. Wandelingen in de buurt zijn weinig spectaculair. Er is in de buurt weinig te doen. Je moet bijna wel naar Salta, dat overigens prachtig is en snel bereikt kan worden per bus (als je muntjes hebt, dus spaar muntjes!) Het zwembad werd onvoldoende schoon gehouden. Restaurants in de buurt zijn niet echt aan te raden. Restaurant La Monumental vonden wij belabberd en de Pizzeria op de hoek matig. Het ijs van de heladeria vonden wij niet lekker. In Salta hebben wij goed ijs gegeten, ga daar maar heen, ook om te eten. Ondanks de weinig uitnodigende omgeving is het verblijf ons goed bevallen, vooral door de familiaire sfeer en de vriendelijkheid van de eigenaars. Casa Hernandez kan heel goed dienen als een tussenstop om energie bij te tanken en daarna door te gaan met het verkennen van het prachtige Argentinie. Het echte Argentinie vind je niet in San Lorenzo.

• 10Bart Sieuw08-12-2009

Een droomplaats met een goeie service.

Casa Hernandez was de beste halte die ik in mijn Argentijnse rondreis had. Ik ben er 2 nachten verbleven had had dolgraag wat langer gebleven. De warme hartelijke ontvangst van Alex en Rykje,de mooie kamers,het heerlijke ontbijt(met zelf gebakken brood van Rykje),de mooie tuin met zwembad,...maakt dat ik bij mijn volgende bezoek aan Salta,zeker terugkeer naar de Casa Hernandez.

Bedankt Alex en Rykje. Hasta luego.

Bart,Menen(België)

• 10Marquerite30-10-2009

super fantastisch welkom warm; doen!!!

Het is echt ongelooflijk hoe snel je je hier thuis voelt, eigenlijk had ik dat al vanaf thuis toen we alleen wat hebben heen en weer gevraagd per email. Rijkje en Alex zijn bijzonder warme lieve mensen die je alles willen geven wat je wilt. Rust? Krijg je rust, gezelligheid? Krijg je dat. Vertrouwen? Je mag alles pakken en zelf opschrijven, koken? Ga je gang, internetten? Auto huren, dagjes weg? Niets aan informatie is te veel voor ze, ze zijn er echt dag en nacht voor je. Top huis top tuin top kamers, kortom GAAN!!! En ze dan een dikke knuffel geven van ons, Olaf en M

• 10paul18-03-2009

Fantastische plek in het heerlijke San Lorenze

Helemaal goede plek om een dag of 5 te verblijven. Vanuit San Lorenzo kun je heel goed het hele gebied ontdekken. Alex en Rijk zijn een feest om bij te zijn. Perfecte service voor een hele mooi prijs. Aanrader.

• 8R. Dorrenboom04-03-2009

goede uitvalsbasis, goede voorlichting, gezellig

Bed & Breakfast Casa Hernández wordt gerund door een enthousiast Nederlands echtpaar. Goede bedden, gezellige sfeer, goed ontbijt, ruime tuin met zwembad. Voor Europese begrippen niet duur. ± 150 meter van enkele winkels, 10 km van middelgrote stad Salta waarmee goede busverbinding. Wij hebben er gedurende ruim 2 weken in hun zomer echt van genoten.

• 10rolien13-02-2009

Rust, Ruimte, en fantastische mensen!

De Casa ligt in het prachtige groene San Lorenzo, heerlijk rustig en maar een paar honderd meter lopen van 2 lekkere restaurantje en de bushalte. (voor 30 cent kun je naar de stad Salta, 20 minuten met de taxi retour kost 5 euro. De casa heeft 3 kamers en een apart tuinhuis met 2 kamers. De kamers zijn stijlvol ingericht met goede matrassen en hebben allemaal uitzicht op de tuin. In de tuin een zwembad, lekker stoelen en ruimte genoeg om in de schaduw of zon te zitten, er zelfs voor de liefhebber een bbq en een picknicktafel. Het gezellige hollandse stel Alex en Rijkje wat de Casa Hernandez runt,,staat dag en nacht voor je klaar, serveren een lekker ontbijt, geven tip en info voor trips op eigen gelegenheid, exursies, de omgeving, de stad Salta e.d. Wij hebben er enorm genoten!

Bed & Breakfast Casa Hernandez info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens