Reviews over San Lorenzo

Geweldig!

Esther&Maarten,
    16-2-2016

In augustus hebben wij in totaal 5 nachten overnacht in Casa Hernandez en het was in 1 woord geweldig! Alex en Rijkje hebben hart voor de zaak en zijn ontzettend gastvrij. Voor alle vragen kan je bij ze terecht. Ook de kamer was schoon, ruim en had een mooi uitzicht op de tuin. Ik zou geen nadeel kunnen opnoemen. Relaxen in de tuin aan het zwembad en binnen 15 minuten in de Salta. Ga zeker naar Casa Hernandez!

Alsof je bij vrienden logeert

Ann Wieckardt,
    12-8-2014

Wij hebben een super vakantie gehad! Een prachtige 3 persoonskamer, iedere morgen een heerlijk ontbijt. Excursies en uitstapjes werden op verzoek helemaal uitgezocht en geregeld. In San Lorenzo zijn veel leuke restaurantjes, een echte aanrader!

Een heerlijke bed and breakfast

Gabrielle Meester,
    21-10-2011

De zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren komen uit Nederland en hebben hier een zeer relaxte plek om uit te rusten, vlabij de stad Salta. Ze geven heel veel tips voor de omgeving en denken met je mee wat je zoals kunt doen. In San Lorenzo zitten een aantal prima restaurantjes en met de bus (buskaart word je bij aankomst door de eigenaren overhandigd) zit je zo in Salta. Een echte aanrader.

meer voor rust dan voor actie

johnstiller,
    20-11-2010

De ontvangst en de verzorging zijn uitmuntend. De ligging nodigt niet uit tot veel actie. Wandelingen in de buurt zijn weinig spectaculair. Er is in de buurt weinig te doen. Je moet bijna wel naar Salta, dat overigens prachtig is en snel bereikt kan worden per bus (als je muntjes hebt, dus spaar muntjes!) Het zwembad werd onvoldoende schoon gehouden. Restaurants in de buurt zijn niet echt aan te raden. Restaurant La Monumental vonden wij belabberd en de Pizzeria op de hoek matig. Het ijs van de heladeria vonden wij niet lekker. In Salta hebben wij goed ijs gegeten, ga daar maar heen, ook om te eten. Ondanks de weinig uitnodigende omgeving is het verblijf ons goed bevallen, vooral door de familiaire sfeer en de vriendelijkheid van de eigenaars. Casa Hernandez kan heel goed dienen als een tussenstop om energie bij te tanken en daarna door te gaan met het verkennen van het prachtige Argentinie. Het echte Argentinie vind je niet in San Lorenzo.

Een droomplaats met een goeie service.

Bart Sieuw,
    8-12-2009

Casa Hernandez was de beste halte die ik in mijn Argentijnse rondreis had.

Ik ben er 2 nachten verbleven had had dolgraag wat langer gebleven.

De warme hartelijke ontvangst van Alex en Rykje,de mooie kamers,het heerlijke ontbijt(met zelf gebakken brood van Rykje),de mooie tuin met zwembad,...maakt dat ik bij mijn volgende bezoek aan Salta,zeker terugkeer naar de Casa Hernandez.

Bedankt Alex en Rykje.

Hasta luego.