Hotel Wilson

Kleine hotelsWeer vandaag20°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Wilson voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wilson in het Nederlands

Slechte service

Jaap
26-5-2009

Hotel Wilson kan ik niet aanbevelen. De service is zeer slecht (bij aankomst om 16:00 waren de kamers nog niet gereed en dat liet twee uur op zich wachten) en het personeel is onvriendelijk en spreekt geen Engels.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilson in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.