Hotel Posada El Prado

Hotel Posada El Prado

Kleine hotelsWeer vandaag19°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Posada El Prado voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Posada El Prado

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada El Prado in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada El Prado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.