Hotel Posada Del Marques

Hotel Posada Del Marques

Weer vandaag19°

We hebben een aantal aanbieders voor Posada Del Marques voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

2 reviews over Hotel Posada Del Marques in het Nederlands

eenvoudig centraal gelegen hote

globetrotter
12-11-2014

Twee verschillende kamers gehad , tweede leek wat moderner . Paar keer voor gesloten deur gestaan omdat receptie onbemand was . Ontbijt zeer karig en niet echt eetbaar.. ( brood wel erg oud )

Gereisd Alleenreizend in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima gelegen hotel.

Raymond
29-8-2010

Prima gelegen hotel vlakbij winkelstraat en centrale plein, tegenover wasserette. De kamers en badkamer zijn prima, de airco is centraal geregeld en springt op de gekste tijden aan of uit. We hebben dit hotel 2 keer aangedaan, de 1e keer kamer 15 met alleen warme lucht, de 2e keer kamer 5 met alleen koude lucht. Er is wel een klep die je kunt sluiten maar dit heeft weer een fluittoon tot gevolg. Kamer heeft sat-tv en badkamer is compleet met shampoo/douchegel. Het ontbijt-buffet is karig en het brood is kurkdroog, neem dus zelf lekker verse broodjes mee van de bakker om de hoek.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Posada Del Marques

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Del Marques in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Del Marques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.