Kleine hotelsWeer vandaag19°
Hotel La Candela

We hebben een aantal aanbieders voor La Candela voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Candela in het Nederlands

prachtig kleinschalig hotel

Wilma
15-1-2011

Hotel la Candela is wat ons betreft een aanrader. Een mooi klein hotel, op loopafstand van het erg gezellige en levendige centrum van de stad. Wij hadden met onze kinderen een eigen 'huisje', achterin de prachtige tuin van het hotel. Onze kamers waren heel sfeervol en comfortabel. Ook hebben we genoten van de mooie tuin, het zwembad, de lekkere banken op de patio etc. Een heerlijke plek om een paar dagen door te brengen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Candela in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Candela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.