Hotel House of Jasmines

Hotel House of Jasmines

Kleine hotelsWeer vandaag19°

We hebben een aantal aanbieders voor House of Jasmines voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel House of Jasmines in het Nederlands

Bijzondere ligging

Tania Govaert
11-8-2010

Gelegen op een prachtig domein met zicht op de bergen. Charmant en romantisch hotel met gezellige kamers. Behoorde ooit toe aan de acteur Robert Duval die het als boerderij had gekocht. Dit hotel hoort bij "Relais et Chateaux", maar kan dit toch niet helemaal waarmaken. De eigenaars waren afwezig tijdens ons verblijf, misschien was dit de oorzaak dat het personeel niet de standaard haalde als verwacht? Een huurauto is geen overdreven luxe, daar het hotel op grote afstand van de stad ligt. Verwarmd zwembad, zelfs tijdens de winter. Een warmwaterkruik voor de koude nachten was een leuke attentie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Ria en Bert Veerman
6-8-2010

Zeer goede en heel romantische ranch ingericht als hotel. Zeer goed ingerichte en romantische kamers .Je kan heerlijk buiten zitten en het personeel wil je echt verwennen.Goed eten en flinke porties vlees.Wij zijn hier een week geweest en geen moment geweest van ontevredenheid.Hotel is goed bereikbaar en je kan vanuit hier de hele regio in.Topper dus

Gereisd Met partner in januari 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel House of Jasmines in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel House of Jasmines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.