Hotel El Lagar

1 review over Hotel El Lagar in het Nederlands

Een verborgen parel

Tiny en Nel
9-3-2011

El Lagar is echt een verborgen pareltje. Een elegant hotel, midden in een volkswijk, dat je ook niet het toonzaalgevoel geeft. Knus, gastvrij. Aan de buitenkant zie je niets, dat op een hotel wijst. Van binnen kom je in een paradijsje, zowel op de kamer en de lounge, als buiten met een heerlijk zwembad. Het ontbijt is meer dan voldoende en ook daar konden we een eitje laten bakken 'smorgens, iets wat we niet zoveel hebben aangetroffen in de hotels in Argentinië. Het hotel heeft geen dinerfaciliteiten, we hebben daarom 's-avonds gegeten enkele straten verder. Vaak tussen de Argentijnen en dat was wel heel speciaal, met allerlei marktjes, tangodemonstraties en vooral de grote steaks. Ook zijn we enkele malen naar de prachtige binnenstad van Salta gereden met een taxi. Een ritje van ongeveer 10 minuten kost dan ongeveer € 1,20.De gastvrijheid in dit hotel is fenomenaal. Je kon werkelijk voor alles bij hen terecht. Zo was het met alles.

Gereisd Met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Lagar in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Lagar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.