Kleine hotelsWeer vandaag20°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Del Antiguo Convento voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Del Antiguo Convento in het Nederlands

Uitstekend stadshotel

nielshartgers
30-5-2011

Dit hotel was een prima uitvalsbasis voor de excursies die we vanuit Salta maakten ligging: een paar blokken van het centrale plein van de stad, in een oud, sfeervol gebouw. kamers: netjes en comfortabel personeel: zeer vriendelijk en behulpzaam: ontbijt klaarzetten voor 7 uur is geen enkel probleem. Er werd uitstekend op onze koffers gepast toen we op excursie waren.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel met een strategische ligging.

Andrew
10-8-2009

Dit hotel scoort hoge ogen met de ligging. Strategisch tussen het grote centrale plein van Salta (10min lopen) en het pittoreske klooster De San Bernardo (1 minuut lopen) plus nabijgelegen kabelbaanstation (10min lopen). Maar ook de andere faciliteiten zijn dik in orde. Het is een klein hotelletje waar toch alle voorzieningen aanwezig zijn. Denk daarbij aan zowel een airco als ook verwarming op de kamer (beide kunnen nodig zijn in Salta), kluisje, minibar, zwembadje, internet, restaurant/bar, patio en een gezellige indeling. De rustige kamers zijn schoon en redelijk nieuw. Personeel bij de receptie is behulpzaam en spreekt Engels. Betalen kan alleen contant. Ook als je heel vroeg de deur uit moet vanwege een excursie, zal men je nog verzorgen met koffie en een eenvoudig toastje. Mede gezien de prijs, ligging en nette kamers is dit een hotel zondermeer een goede keus.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Antiguo Convento in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Antiguo Convento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.