Weer vandaag20°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bloomers Bed & Brunch voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Bloomers Bed & Brunch in het Nederlands

9.3 waardering, onbegrijpelijk

Anneke
3-4-2015

Prima ligging t.o. van het plein en de bezienswaardigheden. Mooie patio. Wij kregen de 1e kamer links bij de voordeur. Zag er prachtig uit. Straat lawaai viel mee. Ontbijt zeer, zeer eenvoudig. Wel voldoende, maar niet meer dan dat. 2e keer dat wij er logeerden kregen wij de 2e kamer, kleine bedden, kleine kamer. Klasses minder dan de andere kamer. Dus welke kamer krijg je? Onze vlucht was in de avonduren. Vroeg of er een mogelijkheid was voor verlenging kamer. Nee! Mochten de koffers om 11 uur laten staan, maar was geen gelegenheid voor een douche of toiletgebruik. Vond de mensen kort en stug. Geen woord teveel! Maar misschien lag dat aan ons. Maar geef Blommers absoluut geen 9.3. Wij hebben aanmerkelijk leukere guesthouses/hotelletjes meegemaakt in onze Argentinië reis. Zal ook zeker Bloomers niet adviseren.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke oase in de drukke stad

Jeroen & Eefje
18-2-2010

Bloomers maakt de 'our pick' nominatie van de Lonely Planet meer dan waar. De B&B heeft 5 kamers (verschillend van grootte en inrichting, maar dezelfde prijs) die niet voor niets erg gewild zijn. Je kunt dus het beste even van tevoren reserveren. Bij het ontbijt/brunch zit elke ochtend een 'verrassing van de kok'. Erg fijn begin van de dag. We hebben hier 2 heerlijke dagen doorgebracht. Als je naar Salta gaat: zeker doen!

Gereisd Met partner in februari 2010
2008

kan alleen maar lovende woorden zeggen, een erg knus super

ciel van dinther
20-3-2008

kan alleen maar lovende woorden zeggen, een erg knus persoonlijk hotel, eantraal gelegen. super vriendelijke mensen. helaas kun je er alleen ontbijten. maar de sfeer was super!!

Gereisd Met partner in februari 2007

Wij hebben hier februari 2008 gezeten en het is simpelweg

Maaike
3-3-2008

Wij hebben hier februari 2008 gezeten en het is simpelweg top! Achter deze gevel schuilt een heel persoonlijk superleuke b&b. Alles is mooi, leuk, netjes en ga zo maar door. We hebben hier het lekkerste ontbijt van heel Argentinie gegeten. Allemaal home made. De eigenaren zijn superaardig en hebben ons goed geholpen en tips gegeven. Ik zou hier zeker terug komen!

Gereisd Met partner in februari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bloomers Bed & Brunch in Salta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bloomers Bed & Brunch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.