Géén boekingskosten

• Airconditioning

3 Reviews over Bloomers Bed & Brunch

• 6Anneke 03-04-2015

9.3 waardering, onbegrijpelijk

Prima ligging t.o. van het plein en de bezienswaardigheden. Mooie patio. Wij kregen de 1e kamer links bij de voordeur. Zag er prachtig uit. Straat lawaai viel mee. Ontbijt zeer, zeer eenvoudig. Wel voldoende, maar niet meer dan dat. 2e keer dat wij er logeerden kregen wij de 2e kamer, kleine bedden, kleine kamer. Klasses minder dan de andere kamer. Dus welke kamer krijg je? Onze vlucht was in de avonduren. Vroeg of er een mogelijkheid was voor verlenging kamer. Nee! Mochten de koffers om 11 uur laten staan, maar was geen gelegenheid voor een douche of toiletgebruik. Vond de mensen kort en stug. Geen woord teveel! Maar misschien lag dat aan ons. Maar geef Blommers absoluut geen 9.3. Wij hebben aanmerkelijk leukere guesthouses/hotelletjes meegemaakt in onze Argentinië reis. Zal ook zeker Bloomers niet adviseren.

• 9Jeroen & Eefje18-02-2010

Een heerlijke oase in de drukke stad

Bloomers maakt de 'our pick' nominatie van de Lonely Planet meer dan waar. De B&B heeft 5 kamers (verschillend van grootte en inrichting, maar dezelfde prijs) die niet voor niets erg gewild zijn. Je kunt dus het beste even van tevoren reserveren. Bij het ontbijt/brunch zit elke ochtend een 'verrassing van de kok'. Erg fijn begin van de dag. We hebben hier 2 heerlijke dagen doorgebracht. Als je naar Salta gaat: zeker doen!

• 9ciel van dinther20-03-2008

kan alleen maar lovende woorden zeggen, een erg knus persoonlijk hotel, eantraal gelegen. super vriendelijke mensen. helaas kun je er alleen ontbijten. maar de sfeer was super!!

• 10Maaike03-03-2008

Wij hebben hier februari 2008 gezeten en het is simpelweg top! Achter deze gevel schuilt een heel persoonlijk superleuke b&b. Alles is mooi, leuk, netjes en ga zo maar door. We hebben hier het lekkerste ontbijt van heel Argentinie gegeten. Allemaal home made. De eigenaren zijn superaardig en hebben ons goed geholpen en tips gegeven. Ik zou hier zeker terug komen!

Hotel Bloomers Bed & Brunch info

Het complex