We hebben een aantal aanbieders voor Salta voor je op een rij gezet:

Reviews over Salta

Aardige stad voor 1 dag.

globetrotter
    12-11-2014

Salta viel , gezien zijn reputatie , een beetje tegen . Net als elders in Argentinie moeten sommige pleinen / straten nodig autovrij gemaakt worden . Ook vielen de bezienswaardigheden tegen . Mooi, maar niet super . Na zonsondergang ging de stad echter leven , en werd het erg gezellig .

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Leuke stad met een prachtige omgeving.

Andrew
    11-8-2009

De bezienswaardigheden van deze provinciestad liggen allemaal in het historische centrum en zijn goed te belopen. Een etmaal is genoeg om alles te bekijken. En dan is er tijd over om even op een van de vele terrasjes neer te strijken. Rondom het Plaza de 9 Julio is het sfeervolst. Bovenop de Cerro San Bernardo (per kabelbaan) kun je vanaf een terras genieten van het uitzicht. Maar de grote trekpleister van Salta is toch wel het omliggende landschap. Zeer afwisselend berglandschap, hoogvlaktes, zoutmeren en spannende bergwegen. Veel lama’s en cactussen. Dat is comfortabel te bewonderen met de vermaarde treinrit Tren a las Nubes (check wel de dienstregeling) of met een excursie. De firma Movitrack heeft een aantal aantrekkelijke opties. Salta is daarmee een stad om meerdere dagen te gebruiken als startpunt voor tochten door de omgeving. In de lokale winter kan het er fris zijn.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 11 2009 14:45:07 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad, wel warm

Erik
    17-11-2008

Als je het je kunt permiteren ga den logeren in de parador "El Lagar" van de familie Etchart (Torontes wijn). Mooi centrum, plein en indrukwekkende kerken. Op zaterdagavond naar de mis geweest, alleen alvoor de muziek(gitaar) en de zang om koude rillingen van te krijgen. Hier merk je de mix van Indianen en Spaanse invloeden goed. De stad is wel een beetje chaotisch maar wel leuk en warm. In oktober al 35 graden. Ga naar Pumamarca, Cachi enn Cafayate hier vandaan, prachtig.

Gereisd Met partner in november 2008

Salta is gezellige stad met kabelbaan naar berg voor mooi

liesbeth
    27-2-2008

Salta is gezellige stad met kabelbaan naar berg voor mooi uitzicht over stad, mooie koloniale gebouwen, groot plein met terassen, winkelstraten vooral veel schoenenzaken, prachtige omgeving, hacienda's waar we kan paardrijden in de bergen, bbq's met argentijnse muziek, mooie parken met marktkraampjes, vijvers en metershoge palmbomen, goede busverbindingen naar de andes en chili.

Gereisd Met vrienden in december 2007
Salta scoort een 8,2 uit 10, op basis van 13 reviews