We hebben een aantal aanbieders voor Rosario voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rosario voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosario

Rosario, meer dan een rivier

Erik
    24-12-2008

Rosario, de tweede stad van Argentinië, zo'n 400 km ten noort-westen van BA, vormde voor mijn 3 bezoeken aan Argentinië de uitvalsbasis.

Vrienden zorgden voor huisvesting, dus over accommocaties kan ik zeer weinig zeggen.

De stad kent een zeer Europees karakter, misschien dat het daarom ook wel erg goed aanvoelt.

Voor de shoppers is er het centrum met mooie winkels en boetiekjes, het nieuwe shopping-centrum Alto Rosario (gevestigd in de oude spoorweggebouwen). Voor cultuurliefhebbers zijn er de diverse musea met contemporary art, en de diverse muziekfestivals.

Rosario wordt ook wel ciudad de derechos niños (stad van de kinderrechten) genoemd: er is vrij veel aandacht voor de kinderrechten (symposia ad). Maar ook is er veel aandacht voor de kids: kindermusea en ontdekkingsparken... Een geweldige stad (ook voor kinderen).

En dan heb ik het nog niet eens over de Rio Marron (eigenlijke naam: Parana) gehad. Dáár gebeurt het!!! Wat een heerlijke plek om te zijn met vrienden

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2007
Rosario scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews