Hotel Amerian Casino Gala

Hotel Amerian Casino Gala

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Amerian Casino Gala voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Amerian Casino Gala

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amerian Casino Gala in Resistencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amerian Casino Gala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.