Hotel El Manantial Del Silencio

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor El Manantial Del Silencio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Manantial Del Silencio in het Nederlands

Met oudere kinderen

Aangenaam hotel

Tania Govaert
11-8-2010

De buitenkant kon jammer genoeg niet echt bekoren, een likje verf was welkom geweest. De binnenkant deed wel aan de verwachtingen. Doet een beetje aan een klooster denken, met langzaam oplopende gangen. Zeer netjes en goede service.

Kamer(suite) was zeer groot, gezellig en verzorgd. Uitzicht op het dorp, straat er tussen. Restaurant zeer goed, best op voorhand tafeltje reseerveren.

Eén van de weinige hotels die euro's aanvaardt.

Op korte wandelafstand van het dorp (5 min)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Manantial Del Silencio in Purmamarca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Manantial Del Silencio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.