Hotel Hosteria The Paradise

Kleine hotelsWeer vandaag15°

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria The Paradise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hosteria The Paradise in het Nederlands

Super locatie

Edwin Boeijen
17-11-2010

Dit hotel ligt super om de Walvissen te spotten, wat prachtig is. Van hieruit kun je in een dag prima de Pennisula Valdes verkenen. Kwa natuur een prachtig park en door de grote en niet massale toeristen. Een prachtige belevenis is.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hosteria The Paradise in Puerto Piramides, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hosteria The Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.