Puerto Piramides

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Piramides voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Piramides voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto Piramides

Alternatief dorpje met uitzicht op walvissen

DonBosco
    23-8-2012

Het dorpje is rustig met 1 grote hoofdstraat. Het straalt een bepaalde vrijheid, relaxheid, 'easy-going' uit. Mano Negra hoor je links en rechts uit de boxen. Er liggen verschillende restaurants, van 'net' tot 'hamburgertent'. Om de hoek is het een komen en gaan van toeristen. Hier liggen de operators die walvistochten organiseren. Met goed/rustig weer gaan veel bootjes de zee op. Eenmaal op zee geniet je van deze gigantische beesten. Je kunt ze bijna aanraken. Het draait vooral om de dieren in deze streek. Dat is ook de reden dat je naar dit dorpje gaat. En het is zeer zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in oktober 2011
Puerto Piramides scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews