Hotel La Escondida de la Patagonia

Hotel La Escondida de la Patagonia

Kleine hotelsWeer vandaag

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor La Escondida de la Patagonia voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel La Escondida de la Patagonia

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Escondida de la Patagonia in Puerto Manzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Escondida de la Patagonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.