Hotel Tolosa

Weer vandaag17°

We hebben een aantal aanbieders voor Tolosa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tolosa in het Nederlands

2007

Leuk hotel, centraal gelegen voor restaurants, strand, Wel

Sandra
16-11-2007

Leuk hotel, centraal gelegen voor restaurants, strand, winkels etc. Wel in wat rumoerige omgeving (uitgaansgelegenheden). Hotel zal op korte termijn wel moeten investeren in nieuwe meubels e.d., er is duidelijk gebruik gemaakt van voordelige meubeltjes die niet echt voor intensief hotelgebruik geschikt zijn.

Gereisd Met partner in november 2007

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tolosa in Puerto Madryn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tolosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.