Hotel Territorio

3 reviews over Hotel Territorio in het Nederlands

Prima hotel

Herman
18-1-2009

Vriendelijke mensen, goede service. Mooi design, mooie kamers met uitzicht op zee. Spa valt tegen.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Tegenvallend hotel

C. Knijnsberg
17-11-2008

Dit zogenaamde boutique hotel maakt haar naam en reputatie als beste hotel van Puerto Madryn niet waar. De spa is de gehele dag gesloten en gaat pas om 17.30 uur open. Het hotel heeft de policy dat gasten niet in het hotel mogen verblijven gedurende de dag omdat ze maar op excursie behoren te zijn. Toen wij vroegen of de gym wel open mocht gedurende de dag omdat wij in afwachting van onze terugreis waren kregen wij een negatief antwoord. Op klacht werd zeer slecht gereageerd. Niet professioneel.

Handdoeken werden niet verwisseld (wel ingenomen, geen nieuwe terug). Wijn was bijna niet meer aanwezig behalve de dure flessen en op ons verzoek bij reservering een kamer met frontaal uitzicht op zee werd in eerste instantie geen invulling gegeven. Wel na lang aandringen.

Zeer slecht service gericht hotel. Geen aanbeveling!

Gereisd Met partner in november 2008
2007

is een zeer modern luxe hotel

Vermeulen
31-8-2007

is een zeer modern luxe hotel. het ligt buiten de bebouwde kom vlak bij de baai

Gereisd Met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Territorio voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Territorio in Puerto Madryn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Territorio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.