Hotel Gran Madryn

Kleine hotelsWeer vandaag17°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Madryn voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

2 reviews over Hotel Gran Madryn in het Nederlands

Vriendelijke ontvangst

janus.visser
21-4-2012

Hotel Grand Madryn ligt op honderd meter van het strand. Biedt geen grote luxe maar is aangenaam vriendelijk. Het ontbijt is redelijk.

Gereisd Met partner in Sat Dec 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet zo super

Jessica Eekels
15-3-2009

Vond het een wat minder hotel. Kamer was redelijk. Badkamer redelijk in orde, maar alles was nogal gammel in de rest van de kamer. Hotel ligt in een zijstraat van de boulevard dus echt mooi uitzicht heb je niet, wij keken uit op een muur. Ontbijt erg eenvoudig. Kamers van groepsgenoten waren nog minder. Vond het hotel geen aanrader. Op de website ziet het er luxe uit maar dat is het zeker niet.

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Madryn in Puerto Madryn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Madryn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.