Hotel Costanera

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Costanera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Costanera in het Nederlands

Met vrienden

eenvoudig, beetje sjofel hotel

c_branje
19-2-2011

Het hotel is eenvoudig en ziet er een beetje sjofel uit. Het ligt op loopafstand van winkels en een geldautomaat. Grote kamer. Op de badkamer stond de verwarming roodgloeiend. Er lekte iets bij de verwarming op de kamer, het hele tapijt in die hoek was nat. Dit gemeld en werd meteen dezelfde dag gemaakt.

Karig ontbijt, avondeten prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costanera in Puerto Madryn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costanera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.