Reviews over Molinos

Verborgen paradijs

tania govaert,
    1-10-2010

Na een 17 km lange rit over een aarde weg verschijnt er een pracht van een hotel gelegen in een spectaculaire omgeving. De zeer ruime kamers hebben vloerverwarming wat in de wintertijd erg aangenaam is en zijn gezellig ingericht voorzien van alle comfort. Ook de spelende muziek in de kamer bij aankomst was zeer tof. Wij hadden een groot terras met prachtig zicht op de bergen en genoten er van de ons aangeboden fles wijn. De binnenplaats van het hotel is uitnodigend, in de zomer zou ik hier zeker een uurtje kunnen vertoeven hebben, beetje fris in de winter..

De tuin is prachtig aangelegd met cactussen en veel lavendel en herbergt het zwembad en een petanquebaan. In het restaurant wordt het lekkere eten in stijl geserveerd, natuurlijk begeleid door een goede fles wijn van eigen wijngaard.

Men kan er ook paardrijden of fietsen verkrijgen om het gebied te verkennen.

Ik had veel spijt dat we hier slechts één overnachting hadden tijdens onze rondreis, dit mochten er een paar geweest zijn...

Een prachtig hostel wat midden in een schitterend ligt. In

Delia en Eric,
    30-12-2003

Een prachtig hostel wat midden in een schitterend berggebied ligt. In het dorpje is verder niet veel te doen maar door de ontvangst en service in de hosteria heb je daar verder geen behoefte aan.