Hotel Sheraton Mendoza

Hotel Sheraton Mendoza

FamiliehotelWeer vandaag26°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Mendoza voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Sheraton Mendoza

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Mendoza in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Mendoza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.