Hotel San Martin

Hotel San Martin

Kleine hotelsWeer vandaag26°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor San Martin voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel San Martin

• ZwembadBuitenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Martin in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.