Hotel Park Suites

Hotel Park Suites

Kleine hotelsWeer vandaag26°

1 review over Hotel Park Suites in het Nederlands

2008

Prima nieuwe hotel goed centraal

Erik
17-11-2008

Ligt op een prima plek in de stad, overal dichtbij. Receptie prima en behulpzaam. Ontbijt voor een dergelijk duur hotel beneden peil, personeel laat alles op de tafels staan en vult niets aan. valet parking ook prima. Kamers dikke tien, ruim en groot lekker bed.

Gereisd Met partner in november 2008

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Suites in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.