Hotel NH Mendoza Cordillera

Hotel NH Mendoza Cordillera

Weer vandaag26°

We hebben een aantal aanbieders voor NH Mendoza Cordillera voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NH Mendoza Cordillera in het Nederlands

rustig hotel centraal gelegen

frank_11
15-4-2015

Mooi hotel, geen overdreven luxe. Ruime kamers. op de bovenste etage met dakterras. Mooie en goede uitvalbasis om deze mooie stad te bekijken.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Precies wat je van een drie sterren hotel kan verwachten

roos
20-3-2008

Precies wat je van een drie sterren hotel kan verwachten. beter dan een eenvoudig hotel maar geen grote ( standaard)kamers of een uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel heeft een zeer centrale ligging.Prima keuze voor een paar nachtjes geweldig Mendoza!

Gereisd Met vrienden in maart 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Mendoza Cordillera in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Mendoza Cordillera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.