Hotel Modigliani Art and Design Suites

HotelWeer vandaag18°1°
Hotel Modigliani Art and Design Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Modigliani Art and Design Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Modigliani Art and Design Suites

voltarei sempre

junior
21-9-2010

A melhor opçao para ficar em Mendoza, lindos apartamentos, muito aconchegantes, rodeados da Arte e do desenho.

Otima localizaçao no centro mesmo. Ficamos 8 dias inesqueciveis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Modigliani Art and Design Suites in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Modigliani Art and Design Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Modigliani Art and Design Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.