Hostel Chimbas

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag37°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Chimbas voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Kinderopvang

1 review over Hostel Chimbas in het Nederlands

2008

Mooi klassiek gebouw met zwembad

Tim
3-11-2008

Hoewel dit hostel vrij ver uit het centrum ligt, is het toch de moeite waard om hier te overnachten. Het hostel heeft een mooie binnenplaats vol planten, zithoekjes en een klein zwembad.

De sfeer is erg gemoedelijk, je komt hier snel in contact met andere reizigers. De kamers zijn klein, maar gezellig. De gedeelde douches zijn vrij eenvoudig.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Chimbas in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Chimbas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.