Bed and Breakfast Casa Lila

Bed and Breakfast Casa Lila

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Lila voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casa Lila in het Nederlands

Geweldig!

Svenja
5-8-2013

Ik ben al in een aantal B&B's geweest, maar dit was wel de fijnste ooit! Alles klopt! De kamers zijn stijlvol ingericht, het ontbijt een feestje, het personeel is ultiem vriendelijk, de sfeer relaxt en de locatie centraal. Tours in Mendoza worden binnen no time geregeld. Ben je in Mendoza, dan mag je dit B&B niet missen!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Lila in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Lila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.