Hotel Bohemia Boutique Hotel

Hotel Bohemia Boutique Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Bohemia Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bohemia Boutique Hotel in het Nederlands

fantastisch hotel !

globetrotter
13-11-2014

prachtig hotel met fantasische ligging . Aan alle details is gedacht . Zeer sfeervol .

Gereisd alleenreizend in november 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bohemia Boutique Hotel in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bohemia Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.