Hotel Aconcagua

HotelWeer vandaag18°3°
Hotel Aconcagua

We hebben een aantal aanbieders voor Aconcagua voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aconcagua in het Nederlands

Goed hotel, centraal gelegen

Marcel Brokken
14-2-2010

Een 4 sterren hotel dat zijn beste tijd heeft gehad. Desondanks een prima hotel. Het is gebouwd voor de wk 78 en is dus niet het mooiste gebouw van de stad. Een prima hotel met goed eten, prima zwembad en een leuk loungegedeelte op de begane grond. 4 sterren kwam er neit altijd helemaal uit. B.v. geen kussens op bedjes bij zwembad, wel weer handdoekservice. Het hotel ligt precies tussen het centrum en het uitgaansgedeelte. Eten in Mendoza start laat. Vaak gaan de mensen pas na 23.00 uur naar de restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aconcagua in Mendoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aconcagua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aconcagua scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.