Mar del Plata

We hebben een aantal aanbieders voor Mar del Plata voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mar del Plata voor je op een rij gezet:

Reviews over Mar del Plata

het was nu al de vierde keer

nathalie_gammatournai
    28-3-2011

ik heb er nog altijd familie en ik blijf het leuk vinden... het blijft opletten maar dat geraken we gewoon... alles met het openbaar vervoer gedaan en ik begin er aardig mijn weg te vinden. ga hopelijk volgend jaar terug :-)

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nathalie

Nathalie
    28-12-2010

vertrek op 23/01/2011 voor de 4de keer nu...laatste keer was met de feestdagen 2008-2009. verbleven in chalet swiss in Sierra...echte aanrader. Zwembad dagelijks onderhouden. Sierra De Los Padres is mooi en veilig. Gaan nu eerst 4 dagen naar Calafate.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mar del Plata gevaarlijk????? We zijn dara nu 3x een weken

Tom
    18-9-2007

Mar del Plata gevaarlijk????? We zijn dara nu 3x een aantal weken geweest en daar echt niets van gemerkt! Ook de wegen zijn - zeker voor Zuidamerikaans begrippen - zeer redelijk te nomen. Taxi's betrouwbaar en goedkoop, hotels tegen jaren-50-prijzen en restaurants idem dito. En voor de Spapanssprekenden onder ons: de badplaats met de prachtigste boekenwinkels ter wereld!!!

Gereisd Anders in september 2007

Niet veel gezien

Nathalie
    8-10-2006

Niet veel gezien.We waren daar maar 5dagen. Ik weet wel dat het er gevaarlijk is en we gaan terug in 2007. Ik heb daar famillie wonen in zeer arme omstandigheden. Enorme zichtbare kloof tussen arm en rijk. Heel vriendelijk personeel in het Amerian hotel.

Gereisd Anders in Sun Oct 08 2006 15:16:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mar del Plata scoort een 9 uit 10, op basis van 9 reviews