Hotel La Posada del Posadas

Meer hotelinfo

1 review over Hotel La Posada del Posadas

• 7Esther05-06-2011

Een overnachting langs de Ruta 40

De accomodatie werd aangeraden als overnachting langs de ruta 40. Maar dit ligt zo'n 75 km er vanaf wat op zich niet zo'n probleem is, maar de weg erheen is erg slecht en je rijd er zo'n 2 uur over. De accomodatie ligt in een klein gemoedelijk dorpje, de receptie ligt in de supermarkt op de hoek, en het restaurant ligt aan de overkant van de straat. De kamer is erg eenvoudig, maar schoon en alles wat je nodig hebt. Het bed lag comfortabel maar was klein en kraakt/piepte heel erg. Badkamer is prima. Het eten in het restaurant is prima, al zijn ze wat wisselend met opening tijden. Ontbijt is lekker uitgebried met lekker en afwisselende broodjes. Het ligt aan een prachtig meer, maar hier moet je de tijd voor nemen en die hadden wij helaas niet. Als je 2 nachten verblijft ( of langer) prima accomodatie voor 1 nacht zou ik toch iets dichter bij de ruta 40 blijven.

0 tips over Hotel La Posada del Posadas

0 vragen over Hotel La Posada del Posadas