Hotel Puerto Valle Hotel de Esteros

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°
Hotel Puerto Valle Hotel de Esteros

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Valle Hotel de Esteros voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Puerto Valle Hotel de Esteros in het Nederlands

Een heerlijke plek om te verblijven.

jansleenhoff
18-4-2012

Wij hebben tijdens onze rondreis in Argentinië een aantal dagen in dit hotel doorgebracht, een prachtige locatie. Op het moment van aankomst waren we de enige gasten en konden samen met de gids dus bepalen wat we de komende dagen zouden doen, het aanbod van excursies was ruim en voor elk wat wils. In de tuin, die prachtig aangelegd en onderhouden is, ligt een heerlijk zwembad en vanaf de kamers heb je een fantastisch uitzicht over het meer. De kamers waren ruim en van alle gemakken voorzien, het personeel is zeer vriendelijk en bereid om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfs het restaurant serveerde heerlijke maaltijden. Wij vonden dit een waar paradijs waar het heerlijk verblijven is.

Gereisd Met partner in Thu Feb 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerto Valle Hotel de Esteros in Ituzaingo (Corrientes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerto Valle Hotel de Esteros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.