Lodge

2 reviews over Lodge Yacutinga Lodge in het Nederlands

Een echte aanrader !

K
1-9-2010

Yacutinga lodge was één van de hoogtepunten van onze reis in Argentinië. Er zit een sterk idee achter de lodge : conservatie van de overblijvende jungle, zeer professionele gidsen ( biologen, experts vogels, ...), milieuvriendelijk en ze hebben hun eigen onderzoekscentrum. Verwacht je hier niet aan een "wildpark met veel dieren" of chique kamers of gastronomisch eten, wel aan authenticiteit. De gidsen maken de junglewalks en kanotochten leuk door hun enthousiasme, creativiteit en vakkennis. De kamers zijn redelijk eenvoudig, maar dat stoort ook niet want je zit midden in de jungle. The real thing.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

dit nooit meer

ton thuis
8-11-2009

wij hadden, gezien onze ervaring in andere wildparken een ander verwachtingspatroon, de tijd was te kort (1,5dag) wij hebben weinig met vogels en dan is het al snel heel saai, zeker als je een hele dag moet slenteren en zoeken naar...? Volgende keer maar weer naar een junglelodge in tropisch regenwoud (colombia)

Gereisd Met partner in november 2009

Lodge info

• AdresPARQUE NACIONAL IGUAZU 5 3370 Puerto Iguazu AR(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Yacutinga Lodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Yacutinga Lodge in Iguazu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Yacutinga Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.