Hotel Sheraton Resort Iguazu

Hotel Sheraton Resort Iguazu

FamiliehotelWeer vandaag21°14°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Resort Iguazu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sheraton Resort Iguazu in het Nederlands

2006

Prima hotel

Marina
15-7-2006

Prima hotel. De hotel ligt in het park naast de watervallen, dus vanaf de tuin kan jij de mooie landschaap goed zien en genieten. Het ligt een beetje ver weg van de stad zelfs, maar het mooiste van Iguazu is het park met de watervallen, dus daar zit jij prima. Jij kan ook gewoon wandelen vanaf de hotel naar het natuurpark.

Gereisd Anders in Sat Jul 15 2006 17:16:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Resort Iguazu in Iguazu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Resort Iguazu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.