Hotel Sheraton Resort Iguazu

Hotel Sheraton Resort Iguazu

KinderhotelWeer vandaag29°18°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Resort Iguazu voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sheraton Resort Iguazu in het Nederlands

Adembenemend uitzicht

jannekebeers
5-4-2012

De ligging van dit hotel is werkelijk fantastisch. Midden in het park Iguazu en met uitzicht op de watervallen. Je kunt kiezen bij het boeken voor een kamer met uitzicht op de watervallen of met jungleview. Dat jungleview stelt niet zoveel voor maar het uitzicht op de watervallen is bijna onwerkelijk, zo mooi. Helaas is het hotel aan de buitenkant en maar ook aan de binnenkant ietwat gedateerd. Dat gaf ook wat gebreken, zo deed gedurende ons hele verblijf een lift het niet. Toch is alles schoon en netjes en het personeel vriendelijk. Het gebruik van de WiFi verbinding in het hotel is prijzig ( 15 USD per 24/u) maar werkt wel goed. Het eten is prima en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en lekker. Veel verse sappen en vers fruit. Een massage in het Wellness center na een lange wandeling door het park is zeker een aanrader. Het zwembad met poolbar is een aangename plek om af te koelen en zeker niet druk.

Gereisd Met partner in Wed Mar 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige locatie!

B
26-7-2011

Prima hotel. Alles tot in de puntjes verzorgd. Het hotel aan de Braziliaanse zijde overtreft dit Argentijnse alternatief, maar vanuit dit hotel kun je op eigen gelegenheid prachtige wandelingen maken in het park. Service, voorzieningen en de keuken zijn prima voor elkaar! Aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2011

Adembenemend!!!!

George
7-5-2011

Verreweg het mooiste uitzicht wat ik ooit in een hotel heb meegemaakt! Prachtige view op de iguazo watervallen op de grens van Argentinie en Brazilie. Het hotel is gelegen in een nationaal park in de tropische regenwouden. En nagenoeg alles was tot in de puntjes verzorgd. De kamers, het personeel, het ontbijt, de lunch en het Diner. Je wandelt vanaf het hotel direct het park in. Helaas vloog de tijd om en na 3 dagen moesten we weer verder.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Prima hotel

Marina
15-7-2006

Prima hotel. De hotel ligt in het park naast de watervallen, dus vanaf de tuin kan jij de mooie landschaap goed zien en genieten. Het ligt een beetje ver weg van de stad zelfs, maar het mooiste van Iguazu is het park met de watervallen, dus daar zit jij prima. Jij kan ook gewoon wandelen vanaf de hotel naar het natuurpark.

Gereisd Anders in Sat Jul 15 2006 17:16:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Resort Iguazu in Iguazu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Resort Iguazu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.