Hotel Saint George

Hotel Saint George

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Saint George voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Saint George in het Nederlands

zonde......

Erwin
28-1-2009

Iguazu is een magische plek, maar ga niet naar dit hotel. Tenzij je ervan houdt dat het lijkt of je kamer aan een busstation ligt, je het liefst in 35 graden celcius slaapt, en je het lekker vindt als je kamer naar sigaretten stinkt. Zonde zonde zonde. Personeel doet of zijn neus bloedt. Service is enorm slecht.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Mooi hotel(een 3 sterren ipv 2 sterren), centraal gelegen

Kim
12-12-2007

Mooi hotel(een 3 sterren ipv 2 sterren), centraal gelegen. Kamers zijn ruim, mooi en schoon. Ruime badkamer. Goede service.

Gereisd Met partner in Wed Dec 12 2007 22:06:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint George in Iguazu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.