Aparthotel Los Troncos

Aparthotel Los Troncos

Aparthotel
8,7

3 reviews over Aparthotel Los Troncos in het Nederlands

heerlijk relaxed en vriendelijk hotel

nielshartgers
30-5-2011

Hebben hier een geweldig verblijf gehad: ligging: net buiten het centrum van Puerto Iguazu: winkels op loopafstand kamers: het hotel is kleinschalig en bestaat uit enkele appartementen die heel ruim en rustiek zijn. Mooi balcon waarvandaan je de kolibries kan zien rondvliegen. personeel: ontzettend vriendelijk en servicegericht. Je voelt je hier echt op je gemak restaurant: ZEER goed. De 'aanbevelingen van de chef' zijn een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2011

Geweldige plek

geja
23-5-2011

Hier enkele nachten verbleven, het voelt alsof je middenin de jungle zit, met bijhorende temperatuur en geluiden van insecten, vogels etc. De appartementen zijn ruim, hebben twee verdiepingen, beneden 3 1-persoonsbedden, keukentje, badkamer en boven een kamer met een 2-persoonsbed en eigen balkon. Alles leuk ingericht en een gevulde koelkast voor zeer redelijke prijzen. Op het terras van het restaurant is het goed vertoeven; heerlijk eten en prettig personeel. Bij aankomst kregen we een gratis welkomstdrankje aangeboden. Ontbijtbuffet is zeer ruim en lekker. Ook het zwembad is mooi en verzorgd. De ligging is prima, op loopafstand van het centrum. Prima uitvalsbasis voor de watervallen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel sympathiek en ontspannen

Philippe Nollet
12-1-2009

In deze cabanas (met hotelservice) vind je op het gelijkvloers enkele eenpersoonsbedden, nette badkamer en goed gevulde ijskast (wijn, frisdranken en bier tegen correcte prijzen). Op het eerste verdiep is een mooie ruime tweepersoonskamer en een ruim balkon met uitzicht over de omgeving. Uitbaters én personeel zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader in deze (midden)klasse. Los Troncos II ligt aan de rand van het dorp, maar een taxi brengt je heen of terug voor enkele pesos. Verwar Los Troncos II niet met het in dezelfde straat gelegen Los Troncos (dit is een andere uitbating).

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Los Troncos in Iguazu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Los Troncos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.