Hotel Esturion

• Sauna
Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Esturion

• 1annetteamsterdam19-05-2012

mooi, maar je kunt er niet slapen

Hotel Esturion is een mooi hotel met goede kamers en een ok zwembad (wel vechten om een bedje). Het ligt ook erg mooi aan de rivier en het heeft een goede tuin. Wat heel jammer is, is dat je er niet kunt slapen. Iedere nacht rijden er mensen op de weg langs de rivier die keiharde muziek spelen. Het is een bekend fenomeen, automusica. Het hotel zit ook met de handen in het haar, want ze bellen de politie maar een half uur later gebeurt het weer. We hebben drie nachten practisch niet geslapen en ook de andere kamers hadden er veel last van. Het hotel kan nog zo prima zijn, als je er niet kunt slapen, dan heeft het geen functie. Heel jammer.

Met vrienden

• 7Mark06-10-2010

Prima voor bezoek Arg en Br kant watervallen

Hotel is wat moeilijk te vinden in Puerta de Iguazu. Prachtige locatie, prima kamers. De rit (voor ons met de auto) naar de Argentijnse kant, maar ook voor de Braziliaanse kant van de watervallen is goed te doen, maar voor de Br. kant met je wel door twee grensposten. Puerto de Iguazu is een klein, leuk dorp met enkele goede eetgelegenheden. Hotel heeft een mooi zwembad en buitenverblijven. Jammer dat elke morgen we wakker werden van luide muziek, ergens buiten het hotel. Maar ja dat is mogelijk in Argentinie en Brazilië.

Met vrienden

• 8Caspar15-05-2010

Erg mooi, wel wat afgelegen

Heel erg netjes hotel en vriendelijk personeel. Restaurant is ok maar niet geweldig en vrij duur voor Argentijnse begrippen. Beter is om een taxi te nemen naar het centrum van Iguazu.

Ligging is wat uit het centrum dus je hebt altijd een taxi nodig om ergens te komen. Daarentegen kunnen ze daarom wel zo'n mooi hotel neerzetten. In het centrum zou dit niet passen.

• 8Marcel Brokken14-02-2010

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed

Wij waren hiervoor in Mendoza (Aconaqua) wat van dezelfde eigenaren is. Dat hotel is voor minder geld echt stukken beter. Dit hotel is prima maar echt te duur voor wat ze bieden. Kamers zijn prima maar deuren sluiten moeilijk. Resultaat, dag en nacht het dichtklappen van deuren. Het zwembad ziet er prima uit, maar had dezelfde temp. als de lucht, ca 30 graden. Handdoek service aan het zwembad, maar handdoeken waren erg ranzig. Alle prijzen in hotel waren in pesos. Behalve, bleek later, van de was. Dit heeft onze hotel rekening flink opgevoerd toen bleek dat het us dollars waren!!! Het is een prima hotel, maar voor minder geld zijn er leukere te vinden in Iguazu.

• 9Saskia18-06-2007

Mooi hotel. Ontbijt is heel uitgebreid. Hotel ligt wel wat verder uit het centrum en aan de andere kant van de watervallen. Er gaat wel een bus die stopt bij het hotel naar de watervallen (Cateratas) alleen de dienstregeling is onbekend.

Anders

• 8Henk Sijpkes23-03-2006

Leuk hotel, mooi zwembad en zeer goed restaurant. De kamers zijn pas gerenoveerd

Anders

0 tips over Hotel Esturion

0 vragen over Hotel Esturion

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages