We hebben een aantal aanbieders voor Iguazu voor je op een rij gezet:

Reviews over Iguazu

Fantastisch op

Pieter
    19-4-2019

Enorm watervallen complex op de grens van Brazilië -Argentinie en Paraguay. Zowel de Braziliaanse als Argentijnse zijde te bezoeken. Mooiste de Braziliaanse kant.Het bijbehorende park mooi met loslopend wild.Vanaf de entree brengt de bus je naar de watervallen.Er is een groot restaurant en veel souvenirs te koop.De Argentijnse kant wat lastiger bereikbaar maar eenmaal gearriveerd is er een treintje dat je bij de watervallen brengt. Zorg vooraf voor Argentijnse pesos !!!Pinnen niet mogelijk.De kant van Paraguay niet interessant.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ongelooflijk

Wim resoort
    6-4-2018

Ongelooflijk. Ook de mogelijkheden om de 272 watervallen van alle kanten te bezichtigen. Braziliaanse kant . Argentijnse kant. Van boven per helicopter en per boot een lekkere douche. Tip.... neem 3 dagen de tijd. Deze heb je echt nodig.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Adembenemend mooi

Elizabeth
    2-2-2017

We zijn alleen aan de Argentijnse kant geweest maar het was echt prachtig. We hadden gedacht in een middag alles wel gezien te hebben maar we zijn ook nog de volgende dag terug gegaan. Op elke nieuwe hoek had je weer een mooi uitzicht. Het is erg groot (kennelijk groter dan de Braziliaanse kant).

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

veel leuker dan foz

annetteamsterdam
    19-5-2012

Hartstikke leuk, klein dorp met gezellige restaurantjes en wat winkeltjes. Ook leuk om een dagje extra te boeken en bv een tocht met een quadbike door de landerijen en de jungle te maken (als je daarvan houdt). Wel heel erg warm in januari en februari. Door de hoge luchtvochtigheid is het 's avonds bijna niet te doen. De watervallen zijn natuurlijk uitzonderlijk mooi. Bereid je wel voor op een soort pretpark in de natuur, met rijen mensen voor de hekjes. Wij zijn drie dagen geweest en zorgden dat we om 8 uur voor de poort stonden om om een uur of 12 weer weg te gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Echt de grootste falls ter wereld

Jan Tienstra
    11-11-2009

Eigenlijk geldt voor deze bestemming hetzelfde als voor het bekijken van de grootste watervallen ter wereld vanaf de kant van Paraguay. Als je eenmaal vanuit Brazilie bij de falls bent is het gewoon heel erg leuk om de beide andere landen aan hetzelfde water ook bezocht te hebben. Voor de aanblik van het naturgeweld hoeft dat niet perse, want Argetijns water in precies hetzelfde als vocht uit Paraguay of Braziliaans water. Wat wel weer heel leuk is, is dat de Argentijnen het heel leuk vinden mensen uit Nederland te spreken. Dat zou iets met ons koningshuis te maken kunnen hebben...........

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Iguazu scoort een 9,7 uit 10, op basis van 17 reviews