Pension

1 review over Pension Kuntur Wasi in het Nederlands

Gastvrijheid Hospedajo Kuntur Wasi, Humahuaca

Jan Clement
23-12-2011

We waren november 2011 te gast bij Hospedajo Kuntur Wasi. We werden er gastvrij ontvangen. Ons verblijf liep een beetje uit door pech met de huurauto. De mensen van de Hospedajo hielpen ons met raad en daad om tot een snelle oplossing en reparatie te komen. Ons Spaans is nihil, hun Engels beter (waarbij de hele familie werd ingeschakeld). Toch werden steeds maar weer geduldig onze problemen aangepakt. Het was hun probleem geworden. Dat noemen we echte gastvrijheid. Dat er de laatste dag zelfs gebak op tafel kwam bij het ontbijt hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Lieve mensen, een hartelijke aanbeveling waard!

Gereisd Met partner in november 2011

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Kuntur Wasi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kuntur Wasi in Humahuaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kuntur Wasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.