Hostel Hostal Humahuaca

Hostel Hostal Humahuaca

Hostel
Weer vandaag19°

1 review over Hostel Hostal Humahuaca in het Nederlands

Goed genoeg voor een tussenstop.

Raymond
29-8-2010

Hotel/herberg met meerpersoonskamers. Kamer 12 heeft een 2-persoonsbed en een stapelbed. Airco/verwarming werkt op een timer, s'nacht opnieuw starten dus. Er is maar beperkt warm water dus stap als 1e onder de douche. De gehele douche inclusief toillet(-papier) is hierna zeiknat. Het ontbijt bestaat uit een croisantje en één droog broodje met een bak koffie. Het hostal is wel centraal gelegen.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Hostal Humahuaca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hostal Humahuaca in Humahuaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hostal Humahuaca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.