Hostel Patagonia

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Patagonia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Patagonia in het Nederlands

Lundhags aan en GAAN!

justin case
22-3-2019

De wandeltocht naar de Mount Fitz Roy mag je absoluut niet overslaan.

Gereisd Met vrienden in november 2018

2008

Knus hostel

Tim
3-11-2008

Leuk en klein houten hostel met ongeveer 6 kamers. Beneden is een kleine woonkamer. De douches zijn wat primitief, maar wel schoon. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en helpen graag met het plannen van een wandel- of mountainbiketocht. Verstandig om van tevoren te reserveren, want het hostel zit snel vol.

Korting met Hostelling International kaart.

Gereisd Met partner in november 2008

Hostel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Patagonia in El Chaltén, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Patagonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.