Géén boekingskosten

5.3MatigScore uit 3 reviews

Hostel info

3 Reviews over Hosteria Los Nires

• 5Gerben31-07-2011

Zoek iets anders, maar niet dit!

Wat een vreselijk hotel, als je dit een hotel mag noemen. Meer een veredelde jeugdherberg (met herbergen is op zich niets mis!). Bij binnenkomst komt de Dettol-geur je tegemoet. Dat moet schoon zijn, denk je. Hoopvol krijg je je kamersleutel (na 4 uur wachten, de kamer was nog niet schoon!!). Wij zaten in een aangebouwd deel aan de achterkant. Een vage trap op en vervolgens kom je op je kamer onder het schuine dak met overal stof en stofdraden, een gaskachel op de kamer en een badkamer waar de honden geen brood van lusten. Nog niet eens heel vies, maar de wanden zijn bekleedt met een soort bouwplaten geperst van afvalmateriaal ofzo, allemaal schilfertjes in meerdere kleuren! Een douchegordijn wat nog net geen pootjes heeft ontwikkeld van de schimmels en vage vlekken om weg te kunnen uit deze ranzigheid! Wat heeft de schoonmaakster dan gedaan? Van reisgenoten begrepen we dat de ' originele' kamers wel redelijk waren. Voor ons nooit meer! Alles beter dan dit! 't Kost niks, je krijg niks!

• 4Jess02-08-2010

nooit meer hierheen, vies en koud hotel

het slechtste hotel in argentinie. bah, vieze koude kamers, smerige douche, beddegoed zo ouderwets. Het ontbijt was niets, was niet eens brood, één oude korst, vervolgens geen Jam.Tot overmaat van ramp had onze reisleidster hier ook nog avondeten besteld wat niet te eten was. Nee, voor mij nooit meer hierin. We zaten met een groep van Koning Aap hier voor 1 nacht. Beter is in een van de restaurantjes in het stadje zelf. Lekker eten en tenminste warm ;) wel supermooie omgeving overigens!

• 7kees13-11-2009

Prima hostel

Een van de eerste hostels in het snel groter wordende El Chalten. Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de mooie omgeving. Verbleven er tijdens een groepsreis. Ontbijt was wat karig maar wel goed verzorgd. Kamer oke. Goede restaurants in de het plaatsje. De wandeling naar de Fritz Roy is pittig maar zeker de moeite waard. Zeker doen!!!

Hostel Hosteria Los Nires info