Hotel Terraza Coirones Boutique

We hebben een aantal aanbieders voor Terraza Coirones Boutique voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Terraza Coirones Boutique in het Nederlands

Mooi goed verzorgd hotel

Esther
28-3-2011

Het hotel is erg nieuw, is mooi aan de buiten kant, mooie ligging aan het Lago Argentino. Receptie erg behulpzaam en engels sprekend, kamers groot en netjes verzorgd, bedden liggen goed. Eigenlijk van alle gemakken voorzien. Het is er schoon, en comfortabel. Het ontbijt was gevarieerd en lekker.

En toch enkele minpuntjes die overkoombaar zijn maar toch wil benoemen: Het hotel heeft totaal geen sfeer wat jammer is( wat erg grote hal; weinig aankleding waardoor hol klinkend), het hotel heeft geen restaurant( alleen ontbijt), het ligt toch wel zo'n 3-4 km buiten het centrum van calefate in de buurt van het hotel is er niets, het hotel heeft geen shuttle bus service. Wij hadden een huurauto dus voor ons geen probleem, maar wel bij na te denken indien geen eigen vervoer.

Prachtig uitzicht, erg net hotel

Ruben
2-5-2009

verblijf 4 nachten, april 2009

Vrij nieuw en netjes ingericht hotel aan de buitenrand van El Calafate. Juist die ligging is super, met uitzicht op meer en eindeloze steppe.

Naar het centrum is geen probleem, receptie belt een taxi die je binnen 5 minuten en voor 2,50 euro naar het centrum brengt.

De kamers zijn netjes, modern en schoon, maar niet speciaal. Eigenlijk gelijk aan een standaard ketenhotel in Europa. Dus met tv, kluisje, standaard zeepjes en toiletartikelen etc.

Hotellobby met lekkere leesstoelen, magazines en internet PC.

Ontbijtbuffet is beperkt maar voldoende. Mogelijkheid voor lunchboxes wanneer je een dagexcursie gaat maken.

Wij zaten er in het najaar, dus in een bijna leeg hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terraza Coirones Boutique in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terraza Coirones Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terraza Coirones Boutique scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.